← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door dora.195826 dagen geleden

Na 5 weken Sweet Dreams val ik eindelijk sneller in slaap

Ik ben 68 en lig al jarenlang te woelen voordat ik in slaap val. Zeker met deze warme nazomernachten leek het wel of ik uren naar het plafond lag te staren. Mijn dochter raadde me Sweet Dreams aan, en ik was eerlijk gezegd sceptisch. De eerste paar nachten merkte ik weinig, dus ik dacht al: zie je wel, weer iets dat niet werkt. Maar na een dag of tien begon er iets te verschuiven. Ik neem nu twee voor het slapengaan, en ik merk dat ik rustiger word en niet meer zo lang lig te malen. Na vijf weken durf ik het echt te zeggen: ik val gemiddeld een stuk sneller in slaap dan vroeger, ik denk binnen een half uur in plaats van anderhalf uur. Ik word 's nachts nog weleens wakker, dat is niet helemaal weg, maar het inslapen is voor mij de grootste winst. Ik wilde het gewoon even delen, want ik weet hoe vervelend slecht slapen is. Heeft iemand anders hier ook ervaring met Sweet Dreams op die warme nachten?
3
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

lenie.196826 dagen geleden

Zo herkenbaar, dat urenlange wakker liggen. Ik gebruik Sweet Dreams samen met magnesium en slaap sindsdien een stuk rustiger. Fijn dat het bij jou ook aanslaat na wat geduld.

thea.195825 dagen geleden

Lenie, hoe neem jij die twee precies? Ik twijfel of ik ze allebei vlak voor het slapen moet nemen of juist wat eerder op de avond.

KatjaCallens25 dagen geleden

Wat fijn om te lezen, Dora, en knap dat je het hebt doorgezet ondanks je twijfel in het begin. Dat eerste stukje geduld is vaak precies waar mensen afhaken. Warme nachten maken inslapen extra lastig, dus houd je slaapkamer zo koel en donker mogelijk. Ik heb een paar van mijn favoriete slaaptips hier verzameld.

dora.195825 dagen geleden

Dank je wel Katja, wat een lief bericht. Die tip over de koele slaapkamer ga ik zeker opvolgen, ik ga je artikel straks even rustig lezen.