← Terug
Na 8 maanden eindelijk weer doorslapen
Ik wil even delen: na 8 maanden van elke nacht 2-3x wakker worden, slaap ik nu weer door. Wat hielp bij mij:
- Turbo Magnesium om 20:00
- Geen telefoon na 21:00
- Slaapkamer 18 graden
- Vast ritme, ook in het weekend
Het duurde 3 weken voor het effect er was. Maar nu slaap ik 7 uur aan één stuk. Voelt als een wonder.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens2 maanden geleden
Wat fijn, Wim! 8 maanden is lang om met slaapproblemen te kampen. En je punten zijn stuk voor stuk bewezen effectief. Die combinatie van magnesium + vast ritme + koele slaapkamer is echt de gouden driehoek voor slaap. Geniet ervan!
bas_19752 maanden geleden
7 uur aan één stuk... ik ben jaloers. Met mijn ploegendienst lukt dat gewoon niet. Maar die 18 graden tip ga ik wel proberen.
wim_19652 maanden geleden
Bas, ik heb respect voor mensen in ploegendienst. Het moet echt lastig zijn. Die temperatuur maakt bij mij echt verschil — we hadden altijd 21 graden en dat was te warm.
tineke.m2 maanden geleden
Herkenbaar! Bij mij duurde het ook een paar weken voor het ritme er in zat. Maar als het eenmaal werkt, is het goud waard.