← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door elly.19661 maanden geleden

Na drie weken Sweet Dreams en magnesium slaap ik eindelijk door

Ik wil even mijn ervaring delen, want ik had het zelf ook graag gelezen toen ik nog elke nacht om drie uur wakker lag te staren naar het plafond. Ik ben ongeveer drie weken geleden begonnen met Sweet Dreams in combinatie met Turbo Magnesium, allebei 's avonds, twee per dag ongeveer een uur voor bed. De eerste paar nachten merkte ik eerlijk gezegd weinig, dus ik was al bang dat het weer niks zou zijn. Maar vanaf de tweede week begon er iets te veranderen. Ik val sneller in slaap en, veel belangrijker, ik word niet meer om drie uur klaarwakker. Gemiddeld slaap ik nu zo'n zeven uur aan één stuk, waar dat eerst vijf uur met onderbrekingen was. Ik ben geen type dat gelooft in wondermiddelen, en ik denk dat mijn vaste bedtijd ook meehelpt. Maar de combinatie doet voor mij duidelijk iets. Ik wilde het gewoon even delen voor wie twijfelt. Herkennen jullie dat wakker worden midden in de nacht? En wat hielp bij jullie?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

hetty.19691 maanden geleden

Oef, dat wakker worden om drie uur ken ik maar al te goed. Ik lig dan uren te malen en ben 's ochtends gesloopt. Ik heb Sweet Dreams nog niet geprobeerd maar na jouw verhaal ga ik het toch eens overwegen. Fijn dat je ook eerlijk zegt dat het even duurde, dat maakt het geloofwaardig.

elly.19661 maanden geleden

Probeer het gerust Hetty, veel te verliezen heb je niet en dat malende hoofd om drie uur gun ik niemand. Geef het wel echt die twee weken, want ik had het bijna te vroeg opgegeven. Duimen dat het bij jou ook aanslaat.

KatjaCallens1 maanden geleden

Dank je voor dit eerlijke verhaal Elly, daar hebben andere leden echt iets aan. Die combinatie van Sweet Dreams en magnesium in de avond werkt voor veel mensen mooi samen, en zoals je zelf zegt helpt een vast ritme minstens zo hard. Dat het pas na de eerste week kwam is heel normaal. Voor wie worstelt met de nacht: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.

riet.19591 maanden geleden

Katja, maakt het uit hoe laat je die avonddingen precies neemt? Ik eet vrij laat en ben bang dat een uur voor bed dan te krap wordt. Of kan ik ze beter meteen na het eten nemen?

lenie.19681 maanden geleden

Bij mij duurde het ook precies zo, de eerste week dacht ik nog dat het niks was en toen ineens sliep ik rustiger. Ik neem het nu al maanden en de nachten dat ik het eens oversla merk ik echt het verschil. Hou vol dus, het lijkt bij jou al goed te zitten.