← Terug
Na drie weken Turbo Magnesium eindelijk geen nachtelijke kuitkrampen meer
Ik wil even mijn ervaring delen, misschien heeft iemand er iets aan. Ik ben 67 en had al jaren last van kramp in mijn kuiten, vooral in de nacht. Dan schoot ik wakker met een keiharde spier en stond ik naast mijn bed te hinkelen. Slapen werd er niet beter op.
Mijn dochter tipte me Turbo Magnesium. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had eerder magnesium uit de drogist geprobeerd zonder veel resultaat. Toch maar geprobeerd, twee per dag, een bij het ontbijt en een in de avond.
De eerste week merkte ik weinig. Maar na een dag of twintig realiseerde ik me ineens dat ik al een paar nachten gewoon had doorgeslapen, zonder die kramp. Nu drie weken verder is het echt een stuk minder, ik word hooguit nog een keer per week wakker in plaats van bijna elke nacht.
Ik durf nog niet te juichen want het is pas kort, maar ik ben voorzichtig heel blij. Herkent iemand dit? En hoe lang gebruiken jullie het al?
Reageer
Log in om te reageren.
thea.195823 dagen geleden
Wat fijn voor je Riek. Ik had ook van die nachtelijke krampen, echt slopend. Sinds ik Turbo Magnesium neem is het bij mij ook veel minder, ik neem er trouwens een vlak voor het slapen.
riek.195922 dagen geleden
Thea, goed idee om er een vlak voor het slapen te nemen. Ga ik ook proberen, misschien werkt dat nog beter tegen die nachtkrampen.
KatjaCallens23 dagen geleden
Mooi dat het zo goed gaat, Riek. Kuitkrampen in de nacht zijn vaak een teken van een magnesiumtekort, dus logisch dat je nu verschil merkt. Voor wie er meer over wil lezen: ik schreef er dit stuk over. Geef het gerust nog een paar weken, dan zakt het meestal nog verder weg.
riek.195922 dagen geleden
Dank je Katja, goed om te weten dat het nog verder kan verbeteren. Ik zet gewoon door.