← Terug
Na jaren slecht slapen eindelijk rust met Sweet Dreams en magnesium
Ik wil graag mijn ervaring delen, want ik heb zelf zo veel gehad aan de verhalen van anderen hier. Ik ben 62 en slaap al sinds de overgang slecht. Inslapen ging nog wel, maar rond drie uur in de nacht lag ik klaarwakker en dan bleef ik woelen tot de wekker ging.
Een lid hier tipte de combinatie van Sweet Dreams en de Turbo Magnesium. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd. Toch besloot ik het een eerlijke kans te geven. Ik neem nu twee voor het slapengaan, samen met de magnesium, ongeveer een half uur voordat ik naar bed ga.
De eerste week merkte ik nog niet zo veel, dat wil ik er eerlijk bij zeggen. Maar na een dag of tien begon ik door te slapen. Niet elke nacht perfect, maar waar ik eerst elke nacht wakker lag is dat nu misschien twee keer per week. Overdag scheelt dat zo veel, ik ben niet meer die chagrijnige vermoeide vrouw van het afgelopen jaar.
Ik wilde dit gewoon even delen voor de mensen die twijfelen. Geef het echt de tijd, bij mij duurde het dus wat langer dan ik had gehoopt, maar ik ben zo blij dat ik heb doorgezet.
Reageer
Log in om te reageren.
thea.195821 dagen geleden
Wat fijn om te lezen Annelies. Ik zit in dezelfde situatie, wakker rond drie uur. Hoe lang neem je de combinatie nu in totaal?
annelies.196421 dagen geleden
Inmiddels een week of zeven Thea. De eerste tien dagen weinig, daarna kwam het echt op gang. Geef het vooral de tijd.
KatjaCallens20 dagen geleden
Dank voor het delen, Annelies, en sterkte Thea. Die combinatie van Sweet Dreams en magnesium hoor ik vaker terug bij nachtelijk wakker liggen. Ik zette nog wat extra slaaptips op een rij, hier lees je ze.