← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door mies.19591 maanden geleden

Na jaren slecht slapen eindelijk weer een hele nacht door

Ik ben 66 en slaap al zolang ik me kan herinneren licht. Vooral het doorslapen was het probleem, ik lag om drie uur klaarwakker naar het plafond te staren en dan was de nacht zo goed als voorbij. Een vriendin uit deze community raadde mij aan om Sweet Dreams te combineren met Turbo Magnesium. Ik was sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd, van thee tot van die druppels bij de drogist. De eerste paar nachten merkte ik weinig, dat wil ik eerlijk zeggen. Maar na een dag of tien begon er iets te schuiven. Ik werd nog steeds wakker, maar viel veel sneller weer in slaap. Nu, ruim zes weken verder, slaap ik gemiddeld drie nachten per week gewoon door tot de wekker. Ik neem allebei twee per dag, de magnesium na het eten en Sweet Dreams een half uur voor bed. Geen wondermiddel van de ene op de andere dag, maar voor mij een wereld van verschil. Herkent iemand dit patroon van rond drie uur wakker worden?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

lenie.19681 maanden geleden

Dat wakker worden rond drie uur herken ik helemaal, jarenlang mee geworsteld. Zo fijn om te lezen dat het bij jou eindelijk beter gaat.

KatjaCallens1 maanden geleden

Dat vroege wakker worden is zo slopend, je hebt gelijk. Vaak spelen stress en een laag magnesiumniveau een rol. De combinatie die Mies beschrijft zie ik bij veel leden goed werken. Ik verzamelde een paar verrassende tips voor een betere nachtrust.

sonja.19631 maanden geleden

Bij mij heeft Sweet Dreams ook echt geholpen. Ik werd er niet suf van, gewoon rustiger, en ik val nu makkelijker weer in slaap als ik wakker word.

mies.19591 maanden geleden

Fijn dat ik niet de enige ben Sonja. Dat rustige gevoel zonder sufheid herken ik precies, daar was ik vooraf juist bang voor.