← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door marjo.19744 dagen geleden

Na jaren weer doorslapen, mijn ervaring met magnesium en Sweet Dreams

Ik wil even mijn verhaal delen, want ik had het zelf graag eerder gelezen toen ik nog elke nacht om 3 uur wakker lag. Ik ben 52 en sliep al jaren slecht. Inslapen ging wel, maar rond een uur of drie was ik klaarwakker en dan duurde het soms twee uur voor ik weer wegzakte. Overdag was ik daardoor futloos en kortaf. Een vriendin tipte me de combinatie van magnesium voor de ontspanning en Sweet Dreams voor de nacht. Ik ben voorzichtig begonnen, 2 per dag van de magnesium na het avondeten en de Sweet Dreams een half uur voor het slapen. De eerste week veranderde er weinig, dat wil ik eerlijk zeggen. Maar in week drie merkte ik dat ik 's nachts wel wakker werd maar veel sneller weer in slaap viel. Inmiddels haal ik gemiddeld zeven uur aaneengesloten, waar dat eerst vijf was met onderbrekingen. Ik ben geen wonderverhaal, sommige nachten zijn nog steeds minder. Maar het verschil met een paar maanden geleden is groot. Herkent iemand dit nachtelijke wakker worden?
16
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

greta.19594 dagen geleden

Oh wat herken ik dit, dat wakker worden om 3 uur is zo slopend. Ik lig dan te malen over van alles. Ik ben benieuwd of de Sweet Dreams dat ook bij mij zou helpen.

marjo.19743 dagen geleden

Precies dat malen ja, alsof je hoofd 's nachts aanslaat. Bij mij werd dat rustiger toen ik beter doorsliep. Misschien een poging waard voor jou?

KatjaCallens3 dagen geleden

Dank je wel voor het delen Marjo, hier hebben veel leden iets aan. Dat wakker worden rond drie uur komt vaak door een combinatie van stress en een onrustig bioritme. Magnesium voor de ontspanning en een vast avondritueel maken samen vaak het meeste verschil. Ik verzamelde hier een paar tips voor een betere nachtrust: 7 geheimen voor een geweldige nachtrust.

diny.19532 dagen geleden

Dat vaste ritueel werkt bij mij echt. Elke avond op hetzelfde tijdstip naar bed en de telefoon weg. Samen met Sweet Dreams slaap ik nu een stuk dieper dan vroeger.