← Terug
Na een drukke verhuizing sliep ik weken slecht, Sweet Dreams hielp me terug in mijn ritme
Ik wil even mijn ervaring delen, misschien herkent iemand het. Na onze verhuizing in juni was ik zo opgefokt dat ik in de avond maar niet tot rust kwam. Ik lag uren te draaien en werd dan om een uur of vier klaarwakker, waarna ik niet meer in slaap kwam. Overdag was ik daardoor gaar.
Een vriendin tipte me Sweet Dreams. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd. De eerste paar nachten merkte ik weinig, dus ik dacht al: zie je wel. Maar na ongeveer een week begon ik sneller in slaap te vallen en werd ik minder vaak wakker.
Ik neem er nu twee voor het slapengaan, samen met mijn Turbo Magnesium, en dat is voor mij een fijne combinatie. Ik slaap gemiddeld weer een uur of zeven, waar het eerst vaak vijf was. Ik ben niet iemand die roept dat iets wonderen doet, maar het scheelt me echt.
Wat me vooral hielp was geduld hebben en het even de tijd geven. Doen jullie er nog iets bij qua avondroutine? Ik ben benieuwd of ik nog iets kan verbeteren.
Reageer
Log in om te reageren.
marlies.196616 dagen geleden
Wat herkenbaar, dat wakker worden om vier uur. Bij mij kwam dat ook door stress. Ik neem nu ook Sweet Dreams met mijn magnesium erbij en het doorslapen gaat stukken beter. Fijn dat je even hebt doorgezet.
gonnie.196916 dagen geleden
Dank je Marlies, fijn dat ik niet de enige ben. Dat vier uur was echt slopend. Hoe lang duurde het bij jou voor je verschil merkte?
KatjaCallens16 dagen geleden
Dank voor je eerlijke verhaal, Gonnie. Zo'n drukke periode hakt er meer in dan we denken, en juist dan komt de nachtrust in de knel. Mooi dat de combinatie van Sweet Dreams en magnesium je weer op weg helpt. Voor wie het herkent, ik verzamelde een paar tips voor een betere nachtrust.