← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door carlijn.197520 dagen geleden

Pas op vakantie gemerkt hoeveel Sweet Dreams voor me doet

Ik gebruik nu een maand of vijf de Sweet Dreams en ik was eigenlijk vergeten hoe slecht ik daarvoor sliep. Tot vorige week, toen ik op vakantie was en mijn potje thuis had laten liggen. Stom. De eerste twee nachten dacht ik nog: valt wel mee. Maar na een paar dagen was ik weer terug bij het oude, om drie uur wakker en dan liggen woelen tot het licht werd. Ik voelde me overdag echt brak. Thuis meteen weer twee voor het slapen genomen, en binnen een paar dagen sliep ik weer rustig door. Ik combineer het trouwens met de Turbo Magnesium, ook twee per dag, dat vind ik samen echt de beste combi voor mijn nachtrust. Soms merk je pas wat iets doet als je het even niet hebt. Ik neem mijn potje voortaan gewoon mee, waar ik ook heen ga.
6
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens19 dagen geleden

Wat een herkenbaar verhaal Carlijn, en fijn dat je weer lekker slaapt. Dat je het pas merkt als je het even niet neemt zegt eigenlijk genoeg. Een reistasje met je potjes is een goede gewoonte. Ik verzamelde ooit een paar verrassende slaaptips: 7 bizarre geheimen voor een goede nachtrust.

thea.195819 dagen geleden

Precies dit overkwam mij ook een keer bij mijn dochter logeren. Twee nachten en ik was al zo gammel. Nooit meer zonder op stap.

diana.196619 dagen geleden

Haha ja, ik heb nu een vast setje in mijn toilettas zitten dat ik gewoon nooit meer uitpak. Schiet je er tenminste niet mee in de knel op vakantie.

ineke.196519 dagen geleden

Neem jij de magnesium en de Sweet Dreams los van elkaar of allebei voor het slapen? Ik overweeg ze te combineren maar weet niet hoe.

carlijn.197518 dagen geleden

Ik neem ze samen Ineke, allebei twee per dag, de magnesium en de Sweet Dreams vlak voor het slapengaan. Voor mij is dat de fijnste combi, maar begin gerust met een en kijk hoe het voelt.