← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door renate.531 maanden geleden

Overgang en slaapproblemen: wie herkent dit?

Sinds de overgang (53 nu) is mijn slaap dramatisch. Word 3x per nacht wakker, vaak badend in het zweet. Sweet Dreams (2 capsules voor het slapen) helpt me sneller weer inslapen, maar het wakker worden blijft. Tips welkom!
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Veel vrouwen herkennen dit Renate! De overgang verstoort je hormoonbalans waardoor je slaap lijdt. Sweet Dreams helpt bij het inslapen, maar voor de nachtelijke opvliegers kun je ook kijken naar Menopauze Balans — speciaal ontwikkeld voor vrouwen in de overgang. Daarnaast: slaapkamer koel houden (16-18°C), ademend beddengoed, en magnesium 's avonds.

renate.531 maanden geleden

Menopauze Balans ga ik bekijken! Dank je Katja. Die koele slaapkamer helpt inderdaad al een beetje.

marleen.vd.berg1 maanden geleden

Ik ben 52 en heb precies hetzelfde! Die nachtzweet is verschrikkelijk. Koel slapen helpt bij mij inderdaad.

sonja19701 maanden geleden

Als verpleegkundige zie ik dit dagelijks. Combinatie van magnesium + Sweet Dreams + koele kamer is het beste wat je kunt doen zonder hormonen.