← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door tineke.19611 maanden geleden

Slapen met deze warme nachten, hoe doen jullie dat?

De laatste week lig ik te draaien tot ver na middernacht. Met deze temperaturen koelt mijn slaapkamer gewoon niet af en om half vier word ik alweer wakker. Overdag ben ik gebroken. Ik zag hier eerder iets voorbijkomen over Sweet Dreams en dat sommigen het combineren met magnesium. Werkt dat ook als de oorzaak eigenlijk de warmte is? Of gooi ik dan geld weg? Alle tips zijn welkom, want zo kan het niet langer. Mijn man slaapt overal doorheen, oneerlijk is dat.
13
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

lenie.19681 maanden geleden

Wat je beschrijft had ik vorige zomer precies zo. Voor mij was Sweet Dreams het verschil, niet omdat het de kamer koeler maakt natuurlijk, maar ik val er sneller mee terug in slaap als ik wakker word. Juist bij warme nachten scheelt dat enorm, anders lig je om vier uur eindeloos te malen.

sandra.19791 maanden geleden

Naast wat Lenie zegt ook wat simpele dingen die bij mij werken: dekbed eruit en alleen een dun laken, dat laken een uurtje in de vriezer (echt!), en ramen pas open als het buiten kouder is dan binnen. Scheelt zo twee graden.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat vervelend Tineke, slecht slapen sloopt je hele dag. De tips van Sandra zijn goud waard, temperatuur is echt de basis. Magnesium in de avond helpt je spieren en hoofd ontspannen, en Sweet Dreams kan daar mooi bij aansluiten, twee per dag een half uur voor het slapen. Ik heb ook deze zeven slaapgeheimen op een rij gezet, daar zitten een paar verrassende tussen. Laat je weten of het lukt?

tineke.19611 maanden geleden

Dank je Katja, dat artikel ga ik vanavond lezen. Ik ga het proberen met dat halve uur voor het slapen, dat deed ik tot nu toe nooit zo bewust.