← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door gre.19531 maanden geleden

Slapen met open raam — goed of slecht?

Mijn dochter zegt dat ik met het raam open moet slapen voor betere slaap. Maar ik word dan vaak koud wakker en kan niet meer slapen.\n\nWat doen jullie? Raam open of dicht? En helpt het echt bij de slaapkwaliteit? Ik neem nu Sweet Dreams en slaap al beter, maar zoek nog meer tips.
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

petra.19741 maanden geleden

Ik doe het raam op een kiertje, dan krijg je frisse lucht maar word je niet koud. En een extra dekentje bij de hand.

KatjaCallens1 maanden geleden

Leuke discussie! Een koelere slaapkamer (rond 16-18 graden) helpt inderdaad bij de slaapkwaliteit. Maar als je er koud van wakker wordt, is dat contraproductief. Een raam op een kiertje zoals Petra zegt is een goed compromis. En fijn dat Sweet Dreams al helpt! In combinatie met een goede slaapomgeving (donker, koel, stil) haal je het meeste eruit.

gre.19531 maanden geleden

Een kiertje, dat is een goed idee! Ga ik vanavond proberen. Bedankt Petra!