← Terug
Slapen op de boerderij vs nu
Op de boerderij sliep ik als een blok. Nu ik gepensioneerd ben en minder beweeg slaap ik veel slechter. Herkenbaar?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Geert, heel herkenbaar! Op de boerderij was je fysiek uitgeput en sliep je vanzelf. Nu je minder beweegt moet je lichaam op een andere manier moe worden. Probeer overdag meer te bewegen — wandelen, tuinieren. Sweet Dreams kan je helpen om weer dat diepe slaapgevoel te krijgen. Lees ook: beste tijd om magnesium te nemen.
ko.19591 maanden geleden
Precies hetzelfde bij mij! Als agent was ik na een nachtdienst kapot en sliep als een blok. Nu lig ik te woelen.
geert.19561 maanden geleden
Ha Ko, herkenbaar! Ik ga meer wandelen en die Sweet Dreams proberen. We moeten ons lichaam weer moe maken.