← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door truus.196610 dagen geleden

Steeds om drie uur wakker en dan niet meer in slaap

Al een paar maanden word ik bijna elke nacht rond drie uur wakker en dan lig ik uren te draaien. Overdag ben ik daardoor gebroken. Is dit herkenbaar? En belangrijker, wat helpt bij jullie echt? Iemand tipte me Sweet Dreams, twee capsules voor het slapen. Ik twijfel nog of ik het zal proberen. Ik hoor graag eerlijke ervaringen, ook als het bij jou niet werkte.
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

greta.195910 dagen geleden

Dat om drie uur wakker worden ken ik maar al te goed. Bij mij hielp het om 's avonds mijn telefoon weg te leggen en een vast ritueel aan te houden.

ans.19578 dagen geleden

Dat ritueel maakt bij mij ook echt verschil Greta. Een kop kruidenthee en een boek in plaats van het scherm, klinkt simpel maar het werkt.

liesbeth.19749 dagen geleden

Ik gebruik Sweet Dreams nu een paar weken en val makkelijker in slaap. Dat nachtelijke wakker worden is bij mij ook minder geworden, al blijft het wisselen.

KatjaCallens9 dagen geleden

Wat vervelend Truus, uitgerust wakker worden is zo belangrijk. Dat wakker worden rond drie uur heeft vaak met je nachtritme te maken. Sweet Dreams kan zachtjes ondersteunen, twee capsules voor het slapen, en probeer daarnaast een vast slaapritme aan te houden. Ik zette hier zeven tips voor een betere nachtrust.

truus.19669 dagen geleden

Dank voor alle reacties. Ik ga Sweet Dreams proberen en tegelijk mijn avondritme aanpakken. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.