Ik wil mijn ervaring delen, want ik heb er zelf veel aan gehad om mee te lezen toen ik begon. Ik ben 60 en slaap al jaren slecht. Niet zozeer moeite met inslapen, maar ik werd elke nacht rond een uur of drie wakker en lag dan uren te draaien.
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met Sweet Dreams, 's avonds twee capsules een halfuur voor het slapen. De eerste week merkte ik eerlijk gezegd weinig. Ik was al bijna gestopt, maar ik heb doorgezet. In de tweede week begon het te kantelen.
Inmiddels word ik nog steeds soms wakker, maar ik val veel sneller weer in slaap. Ik schat dat ik nu gemiddeld zeven uur haal in plaats van de vijf van vroeger. Dat scheelt overdag echt enorm in mijn humeur en energie.
Sinds kort neem ik er magnesium bij voor het slapen, omdat ik las dat die twee elkaar goed aanvullen. Het is nog te vroeg om daar veel over te zeggen, maar ik merk dat mijn benen 's avonds rustiger zijn.
Heeft iemand anders die combinatie geprobeerd? Ik hoor graag hoe dat voor jullie werkt.
Wat fijn dat je het deelt Ineke, en knap dat je doorzette toen je nog weinig merkte. Dat eerste week of twee geduld is precies waar veel mensen afhaken. De combinatie met magnesium voor het slapen werkt voor heel wat leden goed. Geniet van die uurtjes extra.
Ik ben 69 en herken dat wakker worden rond drie uur zo goed. Ben sinds vorige maand ook met Sweet Dreams begonnen, dus fijn om te lezen dat het bij jou na verloop van tijd kwam.