← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door danique_9327 dagen geleden

Sweet Dreams en Magnesium samen — mijn slaap is echt verbeterd

Even mijn ervaring delen want misschien helpt het iemand. Ik heb jarenlang slecht geslapen. Lag uren wakker, werd midden in de nacht wakker en kon dan niet meer in slaap komen. Mijn huisarts wilde melatonine voorschrijven maar daar wilde ik liever nog even mee wachten. Via een vriendin kwam ik bij Organico terecht. Begonnen met alleen Turbo Magnesium, 2 per dag voor het slapen. Na twee weken merkte ik dat ik iets makkelijker in slaap viel, maar het doorslapen bleef een probleem. Toen heb ik Sweet Dreams erbij genomen, ook 2 per dag voor het slapen. En eerlijk? Na een week of drie was het verschil opvallend. Ik slaap nu gemiddeld 7 uur per nacht in plaats van 5. Word nog af en toe wakker maar val veel sneller weer in slaap. Het is geen wondermiddel hoor, ik let ook meer op schermtijd voor het slapen en drink na 16u geen koffie meer. Maar de combinatie Magnesium + Sweet Dreams heeft voor mij het verschil gemaakt.
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens26 dagen geleden

Wat fijn om te lezen Danique! De combinatie van Sweet Dreams en Turbo Magnesium is inderdaad heel krachtig voor slaap. Ze werken op verschillende manieren: magnesium ontspant je spieren en zenuwstelsel, terwijl Sweet Dreams je helpt om sneller in die diepe slaapfase te komen. En goed dat je ook de leefstijlaanpassingen noemt, want supplementen werken het best als onderdeel van een totaalaanpak. Geen scherm voor het slapen en geen koffie na 16u zijn precies de dingen die het verschil maken. Ik heb hier trouwens een mooi artikel over geschreven met nog meer slaaptips.

marjan.198225 dagen geleden

Goed om te lezen! Ik gebruik al Turbo Magnesium en merk daar zeker wat van, maar het doorslapen blijft lastig. Misschien moet ik Sweet Dreams er inderdaad bij nemen. Hoelang heb je het gegeven voor je echt verschil merkte Danique?