← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door annelies.b1 maanden geleden

Sweet Dreams en Magnesium samen: te veel van het goede?

Hallo community, Ik heb al jaren slaapproblemen. Val moeilijk in slaap, word vaak wakker midden in de nacht, en dan lig ik uren te draaien. Al van alles geprobeerd: geen telefoon voor het slapen, warm bad, kamillethee... het helpt allemaal een beetje maar niet genoeg. Sinds 3 weken neem ik Sweet Dreams (2 per dag, in de avond) en ik merk dat het inslaapmoment iets vlotter gaat. Maar ik word nog steeds wakker om 3-4 uur 's nachts. Nu las ik hier dat veel mensen ook Turbo Magnesium nemen voor de slaap. Mag ik die twee combineren? Of is dat te veel? Ik wil niet dat ik de hele dag suf rondloop of zo. Wie heeft hier ervaring mee?
5
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

sonja.19721 maanden geleden

Annelies, ik neem precies die combinatie! Sweet Dreams en Magnesium allebei voor het slapen. Het eerste wat beter werd was het doorslapen. Ik word nu nog maar zelden wakker 's nachts. Het duurde bij mij wel 3-4 weken voor ik het echt merkte, dus geef het even tijd.

KatjaCallens29 dagen geleden

Annelies, heel goede vraag! Sweet Dreams en Turbo Magnesium vullen elkaar juist aan en je kunt ze prima samen nemen. Sweet Dreams helpt bij het inslaapproces en Magnesium ondersteunt spierontspanning en doorslapen. Neem ze allebei zo'n 30-45 minuten voor bedtijd. En maak je geen zorgen over sufheid overdag, dat is bij deze dosering niet aan de orde. Dit artikel geeft nog meer tips voor een goede nachtrust.

rob.196629 dagen geleden

Ik gebruik alleen Magnesium voor mijn slaap en dat werkt prima bij mij. Maar mijn vrouw heeft dezelfde combo als wat Sonja beschrijft en zij slaapt nu als een roos. Vroeger werd ze ook altijd om 3 uur wakker.

sonja.197229 dagen geleden

Herkenbaar! Dat 3 uur 's nachts wakker worden is echt een ding. Bij mij is het nu misschien nog 1 keer per week, en dan val ik snel weer in slaap.

annelies.b28 dagen geleden

Bedankt allemaal! Ik heb vandaag Turbo Magnesium besteld en ga het combineren met mijn Sweet Dreams. Ik hou jullie op de hoogte van de resultaten. Dat doorslapen is echt mijn grootste probleem.