← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door jolanda.v21 dagen geleden

Sweet Dreams: na 3 weken eindelijk resultaat

Even een update voor wie het interesseert. Ik had drie weken geleden een post gelezen over Sweet Dreams en besloot het te proberen. Ik lag elke nacht tot twee, drie uur wakker en was het zo zat. De eerste week: eerlijk gezegd niks gemerkt. Ik dacht al "weer zo'n ding dat niet werkt." Maar ik besloot door te zetten. Week twee: ik viel iets makkelijker in slaap, misschien een kwartiertje eerder dan normaal. Nog niet overtuigd. Week drie: en daar is het. Ik val nu binnen een half uur in slaap (vroeger was dat anderhalf uur) en word minder vaak wakker. Gisterennacht heb ik voor het eerst in maanden 7 uur achter elkaar geslapen. Ik neem 2 per dag, een uur voor het slapen. Combineer het met geen scherm na 21:00 en een kopje kruidenthee. Die combinatie lijkt voor mij de sleutel te zijn.
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens20 dagen geleden

Wat fijn om te lezen Jolanda! En je beschrijft het precies zoals het werkt: Sweet Dreams bouwt geleidelijk op. De ingredienten ondersteunen je natuurlijke slaapritme, en dat heeft even tijd nodig om zich te herstellen. Week 1-2 is die opbouwfase. En die combinatie die je noemt (geen scherm + kruidenthee + Sweet Dreams) is eigenlijk ideaal. Je creëert een signaal voor je lichaam: het is tijd om af te bouwen. Veel van onze leden die het beste resultaat hebben, doen precies dit. Voor wie er meer over wil lezen: natuurlijke remedies tegen slaapproblemen. Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat!

theo.195920 dagen geleden

Herkenbaar verhaal. Bij mij was het ook pas na week 3 dat het klikte. De eerste twee weken dacht ik ook dat het niet werkte. Mijn vrouw zei toen "geef het nou nog even de tijd" en ze had gelijk. Nu neem ik het al 4 maanden en slaap ik beter dan in jaren. Geduld is echt de sleutel bij dit soort producten.