Wakker om 3 uur 's nachts, iemand tips?
Reageer
Log in om te reageren.
Oh dit ken ik zo goed, dat wakker worden om drie uur. Slopend. Bij mij hielp een vast ritme en de telefoon uit de slaapkamer. Niet alles, maar het scheelde.
Die telefoon eruit was voor mij ook echt de gamechanger. En geen nieuws meer kijken vlak voor het slapen.
Wat vervelend Ron, dat nachtelijk wakker worden hakt er echt in. Magnesium kan helpen bij ontspannen en Sweet Dreams is gericht op de nacht, die twee kun je prima samen gebruiken, het is geen dubbelop. Begin rustig en geef het een paar weken. Deze natuurlijke remedies tegen slaapproblemen geven wat extra handvatten. En kijk ook naar cafeïne later op de dag, dat is vaak een stille boosdoener.
Dank Katja, ik ga ze samen proberen. En je hebt gelijk over de koffie, ik drink 's middags nog makkelijk twee bakjes. Ga ik minderen.
Goede tip over die cafeïne. Ik dacht altijd dat een kop koffie na het eten geen kwaad kon, maar sinds ik dat liet slaap ik echt dieper.
Ik gebruik Sweet Dreams nu een maand en word minder vaak wakker 's nachts. Geen wonder maar wel rustiger. Hoop dat het bij jou ook aanslaat.