← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door ron.h11 dagen geleden

Wakker om 3 uur 's nachts, iemand tips?

Ik lig al maanden rond drie uur 's nachts klaarwakker. Inslapen gaat prima, maar dan word ik wakker en kan ik uren liggen woelen. Overdag ben ik daardoor gebroken. Ik lees hier vaker over magnesium en over Sweet Dreams. Wat werkt nou echt bij dit soort nachtelijk wakker worden? En kun je die twee samen nemen of is dat dubbelop? Alle tips welkom, ik word er een beetje moedeloos van.
0
💬 6 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

corrie.195811 dagen geleden

Oh dit ken ik zo goed, dat wakker worden om drie uur. Slopend. Bij mij hielp een vast ritme en de telefoon uit de slaapkamer. Niet alles, maar het scheelde.

annet.196210 dagen geleden

Die telefoon eruit was voor mij ook echt de gamechanger. En geen nieuws meer kijken vlak voor het slapen.

KatjaCallens11 dagen geleden

Wat vervelend Ron, dat nachtelijk wakker worden hakt er echt in. Magnesium kan helpen bij ontspannen en Sweet Dreams is gericht op de nacht, die twee kun je prima samen gebruiken, het is geen dubbelop. Begin rustig en geef het een paar weken. Deze natuurlijke remedies tegen slaapproblemen geven wat extra handvatten. En kijk ook naar cafeïne later op de dag, dat is vaak een stille boosdoener.

ron.h10 dagen geleden

Dank Katja, ik ga ze samen proberen. En je hebt gelijk over de koffie, ik drink 's middags nog makkelijk twee bakjes. Ga ik minderen.

ton.19629 dagen geleden

Goede tip over die cafeïne. Ik dacht altijd dat een kop koffie na het eten geen kwaad kon, maar sinds ik dat liet slaap ik echt dieper.

wilma.19729 dagen geleden

Ik gebruik Sweet Dreams nu een maand en word minder vaak wakker 's nachts. Geen wonder maar wel rustiger. Hoop dat het bij jou ook aanslaat.