← Terug
Wakker worden om 3 uur 's nachts
Kent iemand dit? Ik val prima in slaap maar word elke nacht rond 3 uur wakker en dan lukt het niet meer. Lig dan te malen over van alles. Overdag ben ik daardoor doodmoe. Is dit iets van de leeftijd? (Ik ben 62.)
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Lieve Liesbeth, dit is een veelvoorkomend probleem, zeker rond de leeftijd van 60+. Vaak speelt cortisol (stresshormoon) een rol: dat stijgt rond 3-4 uur 's nachts. Wat kan helpen: Sweet Dreams (2 capsules voor het slapen) bevat ingrediënten die een diepe slaap bevorderen. Turbo Magnesium helpt ook bij doorslapen. En probeer het malen op te schrijven voor het slapen. Meer tips: 7 geheimen voor betere nachtrust 🌙
liesbeth.19641 maanden geleden
Dankjewel Katja! Dat van dat cortisol wist ik niet. Ga Sweet Dreams proberen en het opschrijven.
jantine.w1 maanden geleden
Dit had ik ook! Bij mij bleek het te maken te hebben met te laat koffie drinken. Sinds ik na 14:00 geen koffie meer drink slaap ik veel beter door.