Word al weken om 4 uur wakker en kom niet meer in slaap
Reageer
Log in om te reageren.
Oh Ingrid, dit ken ik zo goed. Dat wakker worden rond een uur of vier en dan malen tot de wekker gaat. Bij mij bleek stress de grootste boosdoener. Toen ik 's avonds echt ging afbouwen werd het langzaam beter.
Dank je Sofie. Stress speelt bij mij op dit moment eerlijk gezegd ook wel mee. Misschien heeft het daar meer mee te maken dan ik dacht.
Ik hou sinds kort mijn slaapkamer echt koel en donker, en ik drink na acht uur niks meer. Klinkt simpel, maar het scheelde bij mij echt in dat nachtelijke wakker liggen.
Wat vervelend Ingrid, dat vroege wakker worden hakt er echt in overdag. Vaak speelt een combinatie mee: stress, licht en een onrustig hoofd. De tips van Sofie en Riek zijn precies goed. Een zachte ondersteuning kan Sweet Dreams zijn, twee capsules voor het slapen, zodat je makkelijker doorslaapt. Ik verzamelde hier natuurlijke remedies tegen slaapproblemen zonder medicijnen.
Ik gebruik Sweet Dreams nu een maand en dat doorslapen is bij mij echt beter geworden. Geef het wel een paar weken de tijd Ingrid, bij mij kwam het niet meteen.
Fijn om te horen Ellen, dank. Ik ga het proberen en probeer geduld te hebben, dat is voor mij nog het lastigst.