← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door roos.19721 maanden geleden

Zes weken Sweet Dreams, een eerlijk verslag

Ik lag al jaren rond half vier wakker en dan ging mijn hoofd aan. Inslapen was nooit het probleem, doorslapen wel. De eerste week met Sweet Dreams merkte ik weinig. Eerlijk gezegd dacht ik dat het weer zoiets was dat bij mij niet werkt. Vanaf week twee werd het wakker liggen korter. Ik werd nog steeds wakker, maar viel binnen een kwartier terug in slaap in plaats van anderhalf uur te liggen malen. Nu na zes weken word ik gemiddeld nog twee nachten per week even wakker in plaats van bijna elke nacht. Ik neem er twee per dag, een uurtje voor het slapengaan. Ik ben in diezelfde periode ook gestopt met de televisie in de slaapkamer, dus ik kan niet met zekerheid zeggen wat precies wat gedaan heeft. Wat ik wel zeker weet is dat ik niet suf ben in de ochtend. Met een slaapmiddel van de huisarts was dat vroeger wel zo en daarom was ik daar destijds mee gestopt. Is hier iemand die het combineert met Turbo Magnesium? Ik overweeg dat, maar ik wil niet te veel tegelijk veranderen.
16
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ellie.19701 maanden geleden

Wat ik zo herkenbaar vind is dat half vier. Bij mij ook, altijd datzelfde uur. Ik gebruik Sweet Dreams nu vier maanden en het wakker worden is er niet helemaal uit, maar het malen wel. Dat scheelt me het meest.

sonja.19631 maanden geleden

Bij mij is het geen half vier maar kwart over twee, elke nacht op de minuut. Ik heb het opgeschreven in een schriftje en dat patroon was verbluffend. Sinds een week of vijf is het onregelmatiger geworden, wat in mijn geval vooruitgang is.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi eerlijk verslag Roos, en fijn dat je erbij zet dat de televisie ook weg is. Dat is precies waarom ik altijd zeg: verander een ding tegelijk, dan weet je wat werkt. Combineren met Turbo Magnesium kan zeker, veel leden doen dat, twee per dag in de avond. Ik zou wel nog twee weken wachten zodat je huidige resultaat stabiel is. Deze vond ik zelf een van de nuttigste stukken over nachtrust: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.

roos.19721 maanden geleden

Dat wachten is een goed idee, dan doe ik dat. Anders weet ik over een maand weer niet waar het aan lag.

dineke.19701 maanden geleden

Ik doe die twee al sinds februari samen en bij mij was juist de magnesium degene die het verschil maakte, vooral met die onrustige benen die ik 's avonds had. De Sweet Dreams merkte ik pas daarna.