← Terug
Constant gejaagd gevoel, alsof ik nooit echt tot rust kom
Ik merk dat ik de laatste tijd constant aan sta. Zelfs op de bank 's avonds blijft mijn hoofd doordraaien over werk en van alles wat nog moet. Echt ontspannen lukt bijna niet meer.
Hebben jullie iets wat helpt om overdag wat rustiger te worden zonder dat je er suf van wordt? Ik wil gewoon weer een keer normaal kunnen ademhalen.
Reageer
Log in om te reageren.
fatima.19826 dagen geleden
Zo herkenbaar dat constante aan-staan. Een korte wandeling na het eten helpt mij om even uit mijn hoofd te komen.
ellen.verhoeven6 dagen geleden
Ademhalingsoefeningen voor het slapen doen bij mij wonderen, echt even vier tellen in en zes tellen uit. Simpel maar het werkt.
KatjaCallens5 dagen geleden
Hoi Hetty, dat gejaagde gevoel waarbij je maar niet kunt landen, heel vervelend. De tips hierboven zijn fijn om mee te beginnen. Voor overdag gebruiken veel leden Relax, 2 per dag. Het helpt bij die onrust zonder dat je er suf van wordt, dus je kunt gewoon doorwerken. Ik verzamelde hier wat om weer tot rust te komen: Leer weer ontspannen na een burn-out of overspannenheid. Wees ook een beetje lief voor jezelf, je doet vast al een heleboel.