← Terug
Crossfit helpt mij tegen werkstress
Na een dag kabels trekken en stoppen installeren is crossfit mijn uitlaatklep. Het klinkt raar om na fysiek werk nog meer fysiek bezig te zijn, maar het is anders. Bij crossfit focus ik me volledig en vergeet ik alle stress. Hoe laten jullie werkstress los?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooi verwoord Arjan! Intensief sporten na fysiek werk klinkt tegenstrijdig maar het is echt anders — bij crossfit gebruik je je lichaam bewust en geconcentreerd. Die focus haalt je uit je hoofd. Magnesium na de training helpt bovendien met ontspanning. Lees: een burn-out? Leer weer ontspannen.
arjan.vd1 maanden geleden
Dank Katja! Precies, het is die bewuste focus die het verschil maakt. En magnesium na de WOD is standaard bij mij.
jasper.19911 maanden geleden
Sport is voor mij ook dé manier om los te laten. Na een hardlooprondje is mijn hoofd leeg. Die focus die je beschrijft herken ik.