← Terug
Stress & OntspanningGeplaatst door marjon.197229 dagen geleden

Eindelijk minder piekeren in de avond

Ik wil even mijn ervaring delen, want misschien herkennen anderen dit. Ik ben van het type dat 's avonds op de bank ligt maar in mijn hoofd nog tien lijstjes aan het afwerken ben. Echt ontspannen lukte me al een tijd niet meer. Een vriendin tipte me Turbo Relax. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd. Toch maar besteld. Ik neem nu ongeveer zes weken 2 capsules per dag, meestal in de namiddag. Wat ik merk is niet dat ik plots een zen-monnik ben geworden, haha. Maar dat constante gemaal in mijn hoofd is rustiger geworden. Ik val 's avonds makkelijker stil en lig niet meer een uur te draaien voor ik slaap. Het is geen wondermiddel en ik werk ook aan minder schermtijd voor het slapen. Maar de combinatie helpt me echt. Iemand anders hier die Turbo Relax gebruikt? Benieuwd naar jullie ervaring.
6
💬 6 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

liesbeth.197429 dagen geleden

Oh dit is zo herkenbaar, dat gemaal in je hoofd 's avonds. Ik lig soms uren wakker met lijstjes. Hoe lang duurde het bij jou voor je iets merkte?

marjon.197228 dagen geleden

Bij mij was het echt pas na een week of twee Liesbeth. De eerste dagen dacht ik dat het niks deed, dus geef het even de tijd.

hanneke.197328 dagen geleden

Ik gebruik Turbo Relax in combinatie met magnesium in de avond en die twee samen werken voor mij heel fijn. Apart deed magnesium al wat, maar samen merk ik echt meer rust.

KatjaCallens27 dagen geleden

Mooi dat die combinatie zo goed werkt voor je Hanneke. Veel leden ervaren dat magnesium en Turbo Relax elkaar mooi aanvullen voor de avond. Voor wie meer wil lezen over ontspannen na een drukke periode: leer weer ontspannen.

elly.vd26 dagen geleden

Dank voor het eerlijke verhaal Marjon. Ik twijfelde nog, maar ga het toch eens proberen. Dat het geen wondermiddel is maakt het juist geloofwaardig.

ans.195724 dagen geleden

Doen Elly! Ik ben 69 en het hielp mij ook met dat eindeloze piekeren. Wel even doorzetten de eerste weken.