← Terug
Hobby als stressventiel — wat doen jullie?
Ik brei om te ontspannen. Het klinkt ouderwets maar die herhalende bewegingen kalmeren mijn hoofd enorm. Na een drukke dag op het werk is een uurtje breien mijn therapie. Wat doen jullie als hobby om stress te verminderen?
Reageer
Log in om te reageren.
carla.19671 maanden geleden
Ik tuinier om te ontspannen! Handen in de aarde, planten verzorgen, de seizoenen volgen. Het haalt me uit mijn hoofd en in het moment. Net als jouw breien eigenlijk.
rinie.19591 maanden geleden
Tuinieren is ook heerlijk Carla! Ik probeer dat ook maar mijn tuin is heel klein. Maar zelfs een paar potten op het balkon helpen.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een fijn topic Rinie! Hobby's die herhalende, rustgevende bewegingen bevatten zijn bewezen stressverminderend. Breien, tuinieren, tekenen, puzzelen, ze activeren allemaal je parasympathisch zenuwstelsel. Ontspanningstips