← Terug
Huilen als stressventiel - is dat normaal?
Sinds de overgang merk ik dat ik heel snel moet huilen. Van een reclame, een lief berichtje, alles. Mijn man snapt er niks van. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
Reageer
Log in om te reageren.
monique.19701 maanden geleden
Heel normaal tijdens de overgang! Ik had precies hetzelfde. Het zijn de hormonen. Het werd beter toen ik Menopauze Balans begon, na een paar weken.
KatjaCallens1 maanden geleden
Roos, dit is heel normaal en je hoeft je niet te schamen! Monique bevestigt het — tijdens de overgang schommelen je hormonen enorm en dat beïnvloedt je emoties. Het is tijdelijk en het hoort erbij. Menopauze Balans kan helpen om die schommelingen te dempen. En magnesium ondersteunt je zenuwstelsel bij emotionele stabiliteit. Vertel je man dat het de hormonen zijn, niet jij! Meer over de overgang: je bent niet gek, je bent in de overgang.