← Terug
Natuur als medicijn — wie merkt het verschil?
Sinds ik elke dag minstens een uur in de natuur wandel voel ik me zoveel rustiger. Het is gratis en het werkt. Wie heeft vergelijkbare ervaringen?
Reageer
Log in om te reageren.
piet.19621 maanden geleden
Er is veel wetenschappelijk bewijs voor de positieve effecten van natuur op stress en bloeddruk. In Japan noemen ze het shinrin-yoku — bosbaden. Het werkt echt.
KatjaCallens1 maanden geleden
Prachtig Marian! Piet bevestigt het met de wetenschap. Natuur verlaagt cortisol, bloeddruk en hartslag. Combineer je wandeling met mindful ademhalen voor een extra effect. En als je merkt dat de stress toch opbouwt, kan Relax helpen om je zenuwstelsel te ondersteunen, 2 per dag. Lees ook deze ontspanningstips. Gratis en effectief!