Hoe gaan jullie om met stress en onrust in de overgang?
Reageer
Log in om te reageren.
Ik ken dat opgejaagde gevoel maar al te goed. Wat mij echt helpt is elke dag een half uur stevig wandelen, ook al heb ik geen zin. En 's avonds neem ik magnesium, dat haalt de scherpe randjes eraf.
Helemaal eens met de wandeling Tineke. Ik dwing mezelf er ook toe en achteraf voel ik me altijd rustiger. Frisse lucht doet meer dan ik dacht.
Lieve Hennie, je bent zeker niet de enige. Die innerlijke onrust in en na de overgang is heel gewoon en je kunt er met natuurlijke dingen veel aan doen. Magnesium in de avond werkt voor veel van onze leden kalmerend, en onze Turbo Relax is speciaal gemaakt voor dat opgejaagde gevoel overdag, twee per dag. Combineer dat met een vaste wandeling en wat ademhaling en je bouwt echt rust op. Dit stuk vond ik mooi om te delen: leer weer ontspannen met deze tips.
Dank je wel Katja, daar ga ik mee aan de slag. Die Turbo Relax kende ik nog niet, ik ga er eens naar kijken. En de wandeling pak ik sowieso op.