← Terug
Ontspanningsoefeningen combineren met supplementen
Ik doe sinds kort elke avond 10 minuten ademhalingsoefeningen voor het slapen. Dat helpt wel een beetje, maar ik blijf toch vaak piekeren.\n\nNu vroeg ik me af: zijn er supplementen die hierbij kunnen helpen? Ik las iets over magnesium en ashwagandha. Heeft Organico daar iets voor?\n\nIk werk in de zorg en de stress is soms echt heftig. Zoek iets dat me helpt om sneller los te laten aan het eind van de dag.
Reageer
Log in om te reageren.
tineke.b1 maanden geleden
Ik doe yoga en neem Turbo Magnesium voor het slapen. Die combinatie helpt mij enorm om tot rust te komen. De ademhalingsoefeningen zijn trouwens ook top, blijf dat doen!
KatjaCallens1 maanden geleden
Goed dat je aan ontspanning werkt Renske, zeker met het werk dat je doet. Turbo Magnesium kan inderdaad helpen, het ondersteunt je zenuwstelsel en spierontspanning. Neem het 's avonds, dan helpt het ook bij het inslapen. Je kunt ook eens kijken naar Turbo Relax als de stress echt piekt. Hier lees je tips om beter te ontspannen.
renske.vd1 maanden geleden
Dankje Katja! Ga magnesium proberen. En Tineke, yoga wil ik ook wel eens proberen eigenlijk.