← Terug
Prestatiedruk in de sport
Ik merk dat ik mezelf steeds meer onder druk zet voor die triatlon. Het moet altijd harder en sneller. Dat geeft stress in plaats van plezier. Hoe gaan jullie om met prestatiedruk?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Thijs, prestatiedruk kan het plezier uit sport halen. Probeer je te focussen op het proces in plaats van het resultaat. Turbo Relax kan helpen om de mentale druk te verminderen en Magnesium ontspant je lichaam. Lees ook: ontspannen bij overbelasting.
wilma.19701 maanden geleden
In mindfulness leren we: het gaat niet om de bestemming maar om de reis. Geniet van het trainen zelf, niet alleen van de finishlijn.
thijs.19851 maanden geleden
Mooi gezegd Wilma! Ik ga proberen meer van het proces te genieten. En die magnesium neem ik sowieso al.