← Terug
Stress & OntspanningGeplaatst door petra.v9 dagen geleden

Rustiger hoofd sinds ik Relax+ gebruik

Ik ben van nature een piekeraar en de laatste tijd stond mijn hoofd echt geen moment stil. 's Avonds op de bank ging ik alweer alle to-do lijstjes af. Een vriendin tipte me Relax+ en ik gebruik het nu ruim een maand, twee per dag. Ik merk dat ik 's avonds makkelijker kan schakelen naar rust. Het is niet zo dat ik ineens zen ben, maar dat constante malen is minder geworden. Wat mij vooral beviel is dat ik er niet suf van word, zoals ik bang was. Gewoon iets rustiger van binnen. Iemand anders die het gebruikt en er ook baat bij heeft?
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

gerdien.19578 dagen geleden

Dat malende hoofd 's avonds is zo herkenbaar. Fijn dat je er niet suf van wordt, daar was ik ook altijd bang voor bij dit soort dingen.

KatjaCallens8 dagen geleden

Mooi verhaal Petra, en goed dat je benoemt dat het geen schakelaar is maar dat het malen minder wordt. Relax+ ondersteunt ontspanning zonder je sloom te maken, precies zoals je beschrijft. Voor wie meer wil doen aan die avondonrust: leer weer ontspannen met deze tips. Twee per dag is prima aanhouden.

petra.v7 dagen geleden

Dank Katja! Ik lees de tips even door. Dat avondritueel kan bij mij zeker beter, ik zit vaak tot laat op de telefoon.