← Terug
Seizoensgebonden somberheid — niet alleen in de winter
Iedereen kent de winterdip maar ik heb er ook last van in de lente. Als het weer mooi is en iedereen blij lijkt voel ik me juist somber. Kent iemand dit? Hoe ga je ermee om?
Reageer
Log in om te reageren.
elly.19621 maanden geleden
Ik heb dit ook! In het voorjaar als iedereen enthousiast is over het mooie weer voel ik me juist somber. Mijn huisarts zegt dat het hormonaal kan zijn. Ik ga meer naar buiten en dat helpt een beetje.
riet.19611 maanden geleden
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben Elly. Dat luchten al enorm op. En naar buiten gaan helpt bij mij ook.
KatjaCallens1 maanden geleden
Heel herkenbaar Riet, je bent zeker niet de enige. Seizoensgebonden stemmingswisselingen komen ook in de lente en zomer voor. Dagelijks naar buiten gaan en beweging zijn de beste natuurlijke remedies. En magnesium kan ook bijdragen aan een stabielere stemming. Ontspanningstips