← Terug
Stress en eetbuien
Als ik stress heb ga ik snacken. Chips, koekjes, alles wat niet goed voor me is. Ik weet dat het fout is maar kan het niet laten. Tips om dit patroon te doorbreken?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Dennis, stresseten is heel herkenbaar en je bent zeker niet de enige. Probeer eens om gezonde snacks klaar te zetten en bewust te ademen als je de neiging voelt. Turbo Magnesium kan helpen om je stressniveau te verlagen en Turbo Relax ondersteunt mentale rust. Lees ook eens: hoe je beter kunt ontspannen.
merel.19901 maanden geleden
Ik herken dit heel erg. Wat mij helpt is een rondje hardlopen in plaats van snacken. Beweegt de stress eruit.
dennis.19831 maanden geleden
Goed idee Merel! Ik ga dat proberen. En die magnesium klinkt ook logisch.