← Terug
Werk-prive balans als werkende moeder
Ik voel me continu schuldig. Op werk denk ik aan de kinderen, thuis denk ik aan werk. Hoe vinden jullie die balans? Soms word ik er echt gestrest van.
Reageer
Log in om te reageren.
noor.19931 maanden geleden
Ik herken dit zo, ook al heb ik geen kinderen. Die schuldgevoelens zijn echt vermoeiend. Ik probeer elke avond even een wandeling te maken om mijn hoofd leeg te maken.
KatjaCallens1 maanden geleden
Dat schuldgevoel kennen zoveel moeders Liesbeth, je bent echt niet alleen! Noor's tip van een avondwandeling is goud waard. Probeer ook bewust je telefoon weg te leggen als je bij de kinderen bent. En vergeet niet voor jezelf te zorgen — Relax kan helpen om je zenuwstelsel te kalmeren, 2 per dag. Lees hier tips bij stress en overspannenheid. Je doet het goed!