← Terug
Werkdruk en sport als uitlaatklep
Sport is mijn uitlaatklep maar soms heb ik na het werk geen energie meer om op de fiets te stappen. Dan voel ik me nog slechter. Hoe doorbreken jullie die cirkel?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Arjan, die cirkel herken ik van veel mensen. Probeer op zulke dagen een korter alternatief — 15 minuten wandelen is ook sport en helpt je hoofd leeg te maken. Turbo Magnesium kan je energieniveau ondersteunen en Relax helpt bij het loslaten van werkstress. Lees ook: 10 manieren om energie te verhogen.
sylvia.19731 maanden geleden
Ik merk dat zelfs 10 minuten buiten lopen na het werk al helpt. Het hoeft niet altijd een hele training te zijn.
arjan.19821 maanden geleden
Klopt Sylvia, dat is een goed punt. Niet alles hoeft 100% te zijn. Bedankt!