← Terug
Stress & OntspanningGeplaatst door wouter.19811 maanden geleden

Werkdruk en supplementen — eerlijk verhaal

Even een eerlijk verhaal. Ik had vorig jaar bijna een burn-out. Heb toen mijn leven omgegooid: minder uren, meer bewegen, beter eten.\n\nDaarnaast ben ik begonnen met Turbo Magnesium en Turbo Relax. De magnesium helpt me om 's avonds echt los te laten, de Relax neem ik op stressvolle dagen.\n\nHet zijn geen wonderpillen en ik heb ook andere dingen veranderd. Maar ik geloof wel dat ze bijdragen aan hoe ik me nu voel: een stuk beter dan een jaar geleden.\n\nKennen meer mensen hier dat gevoel?
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ineke.19731 maanden geleden

Wat moedig om dit te delen. Ik herken het gevoel, de zorg is ook zwaar soms. Fijn dat je tijdig hebt ingegrepen.

wouter.19811 maanden geleden

Dankje Ineke. Ja, het was een wake-up call. Maar ik ben blij dat ik het op tijd herkende.

KatjaCallens1 maanden geleden

Bedankt voor je eerlijkheid Wouter. Het feit dat je je leven hebt omgegooid is het belangrijkste deel van je herstel. De supplementen zijn een ondersteuning daarbij, geen vervanging. Magnesium helpt bij fysieke ontspanning en Relax met ashwagandha bij mentale stressbestendigheid. Samen met de andere veranderingen die je hebt gemaakt, is dat een sterke combinatie. Tips bij stress en overbelasting.