Werkstress loslaten - hoe doen jullie dat?
Reageer
Log in om te reageren.
Herkenbaar Jasper! Mijn tips: probeer de ademhalingstechnieken die ik eerder deelde (4-7-8 methode werkt goed), neem Turbo Magnesium s avonds want dat helpt je spieren én geest ontspannen, en schrijf voor het slapen 3 dingen op waar je dankbaar voor bent. Dat helpt je hoofd leeg te maken. Meer tips: een burn-out? Leer weer ontspannen.
Dank Katja! Die 4-7-8 ademhaling ga ik vanavond proberen. En het dankbaarheidsdagboek klinkt ook goed.
Yoga is voor mij dé manier om werkstress los te laten. Zelfs 15 minuten per dag maakt een enorm verschil. Combineer het met magnesium en je slaapt als een blok.
Ik had hetzelfde als developer. Wat mij hielp: na 18:00 geen werkmail meer openen en een avondwandeling van 20 minuten. Simpel maar effectief.