Begin je net met supplementen? Bouw het rustig op, niet alles tegelijk
Reageer
Log in om te reageren.
Fijne post. Ik maakte precies die fout, ik begon met vier dingen tegelijk en had geen idee wat werkte. Nu bouw ik het rustig op met alleen de Turbo Green Juice en voel ik pas echt verschil in mijn energie.
Zo herkenbaar Saskia. Ik deed hetzelfde en raakte compleet de draad kwijt. Een voor een is echt de rust zelve.
Goede tip om een ding tegelijk te doen. Mag ik vragen, tel je een green juice ook als supplement of meer als voeding? Ik gebruik die dagelijks maar zie het meer als mijn portie groente.
Mooie vraag, Jolanda. Ik zie de Turbo Green Juice zelf echt als voeding, een schepje door je water is puur je groente in een glas. Je kunt dus prima een supplement zoals magnesium ernaast opbouwen zonder dat je bang hoeft te zijn dat het te veel wordt.
Ik ben net begonnen met magnesium voor de nacht en wacht netjes twee weken voor ik iets anders erbij pak. Dit stukje bevestigt dat ik het goed aanpak, dank je.
Precies zo, Ineke. Geef die magnesium even de tijd, meestal merk je pas na een dag of tien echt verschil in je nachtrust. Hou vol.