Ervaringen met Menopauze Balans?
Reageer
Log in om te reageren.
Hoi Miriam, ik gebruik Menopauze Balans nu twee weken. De eerste week merkte ik weinig, maar nu begin ik iets minder last te hebben van opvliegers. Nog niet weg, maar het is minder intens. Ik neem 2 per dag bij het ontbijt. Het is nog vroeg om een definitief oordeel te geven, maar ik ben voorzichtig positief.
Welkom Miriam! Fijn dat je de Magnesium al neemt, dat is een goede basis. Menopauze Balans is speciaal samengesteld voor vrouwen in de overgang en bevat ingredienten die gericht zijn op hormonale balans. Geef het wel even de tijd, de meeste vrouwen merken na 3-4 weken de eerste veranderingen. En mocht je het gaan proberen: het is prima om het te combineren met de Magnesium die je al neemt. Sterker nog, samen dekken ze een groot deel van de klachten af. Hou ons op de hoogte!
Dank je wel Katja en Tineke! Dat klinkt hoopgevend. Ik ga het bestellen en geef het minimaal een maand de tijd. Fijn om te lezen dat het te combineren is met magnesium, want die wil ik zeker niet stoppen.