← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door miriam.197922 dagen geleden

Ervaringen met Menopauze Balans?

Hoi allemaal, ik zit midden in de overgang en heb er best last van. Opvliegers, slecht slapen, humeurig... het hele pakket eigenlijk. Ik zag dat Organico een nieuw product heeft, Menopauze Balans. Is er hier iemand die het al gebruikt? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoelang duurde het voor je iets merkte? Ik gebruik nu al een tijdje Turbo Magnesium voor het slapen en dat helpt wel, maar overdag is het echt een strijd soms.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

tineke.197122 dagen geleden

Hoi Miriam, ik gebruik Menopauze Balans nu twee weken. De eerste week merkte ik weinig, maar nu begin ik iets minder last te hebben van opvliegers. Nog niet weg, maar het is minder intens. Ik neem 2 per dag bij het ontbijt. Het is nog vroeg om een definitief oordeel te geven, maar ik ben voorzichtig positief.

KatjaCallens22 dagen geleden

Welkom Miriam! Fijn dat je de Magnesium al neemt, dat is een goede basis. Menopauze Balans is speciaal samengesteld voor vrouwen in de overgang en bevat ingredienten die gericht zijn op hormonale balans. Geef het wel even de tijd, de meeste vrouwen merken na 3-4 weken de eerste veranderingen. En mocht je het gaan proberen: het is prima om het te combineren met de Magnesium die je al neemt. Sterker nog, samen dekken ze een groot deel van de klachten af. Hou ons op de hoogte!

miriam.197921 dagen geleden

Dank je wel Katja en Tineke! Dat klinkt hoopgevend. Ik ga het bestellen en geef het minimaal een maand de tijd. Fijn om te lezen dat het te combineren is met magnesium, want die wil ik zeker niet stoppen.