Ervaringen met Menopauze Balans?
Reageer
Log in om te reageren.
Hoi Karen, ik ben net begonnen met Menopauze Balans, nu ongeveer 2 weken. Het is nog vroeg om grote conclusies te trekken maar ik heb wel het gevoel dat de opvliegers iets minder heftig zijn. Niet weg, maar minder intens zeg maar. Ik geef het nog een maand en dan schrijf ik hier een uitgebreidere review.
Karen, welkom en wat fijn dat je hier je vraag stelt! Menopauze Balans is speciaal ontwikkeld voor vrouwen in de overgang. Het bevat onder andere hopextract en ashwagandha die traditioneel gebruikt worden bij hormonale balans. Het is belangrijk om het minstens 4-6 weken te gebruiken voordat je echt resultaat kunt verwachten, want je lichaam heeft tijd nodig om te reageren. En fijn dat je al Magnesium neemt, dat is een goede basis! De productpagina heeft meer info over de ingredienten.
Ik herken me hier zo in Karen! Ik ben 52 en heb dezelfde klachten. Ga dit ook eens proberen denk ik. Liesbeth, hou ons op de hoogte van je ervaringen!