← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door karen.197927 dagen geleden

Ervaringen met Menopauze Balans?

Hallo allemaal, Ik ben 47 en zit middenin de overgang. Opvliegers, slecht slapen, prikkelbaarheid... jullie kennen het vast. Mijn huisarts heeft hormonen voorgesteld maar ik zoek liever eerst iets natuurlijks. Ik zag dat Organico een Menopauze Balans heeft. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik ben benieuwd of het echt helpt bij die opvliegers want die maken me echt gek, vooral 's nachts. Ik neem al Turbo Magnesium (2 per dag, in de avond) en dat helpt een beetje met slapen, maar de opvliegers worden er niet minder van. Alvast bedankt voor jullie eerlijke ervaringen!
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

liesbeth.196427 dagen geleden

Hoi Karen, ik ben net begonnen met Menopauze Balans, nu ongeveer 2 weken. Het is nog vroeg om grote conclusies te trekken maar ik heb wel het gevoel dat de opvliegers iets minder heftig zijn. Niet weg, maar minder intens zeg maar. Ik geef het nog een maand en dan schrijf ik hier een uitgebreidere review.

KatjaCallens27 dagen geleden

Karen, welkom en wat fijn dat je hier je vraag stelt! Menopauze Balans is speciaal ontwikkeld voor vrouwen in de overgang. Het bevat onder andere hopextract en ashwagandha die traditioneel gebruikt worden bij hormonale balans. Het is belangrijk om het minstens 4-6 weken te gebruiken voordat je echt resultaat kunt verwachten, want je lichaam heeft tijd nodig om te reageren. En fijn dat je al Magnesium neemt, dat is een goede basis! De productpagina heeft meer info over de ingredienten.

annelies.b26 dagen geleden

Ik herken me hier zo in Karen! Ik ben 52 en heb dezelfde klachten. Ga dit ook eens proberen denk ik. Liesbeth, hou ons op de hoogte van je ervaringen!