Hoe weet je of een supplement echt werkt? Waar ik zelf op let
Reageer
Log in om te reageren.
Goede tip om het op te schrijven. Ik doe dat sinds kort in een schriftje bij mijn supplementen. Toen ik na zes weken terugbladerde zag ik pas hoeveel beter mijn slaap was geworden, dat was ik echt vergeten.
Precies dat, Marlies. Ons geheugen poetst de rotdagen zo weg. Een schriftje of zelfs een notitie in je telefoon werkt vaak beter dan je denkt.
Ik ga eerlijk gezegd meer op gevoel. Bij de krill olie twijfel ik nu wel, ik gebruik het pas drie weken en merk nog niks. Moet ik langer doorzetten?
Zeker doorzetten, Ton. Bij krill olie mag je echt twee tot drie maanden rekenen voor je een eerlijk oordeel kunt vellen, het bouwt langzaam op. Ik heb de voordelen hier op een rij gezet.
Ton, ik had precies hetzelfde met krill. Na twee maanden merkte ik pas dat mijn gewrichten soepeler waren. Even doorbijten dus.
En een warm welkom aan Tineke, wat leuk dat je bij de community bent! Voel je vrij om je verhaal te delen of gewoon vragen te stellen, we denken graag met je mee. Waar ben jij zelf mee bezig op gezondheidsgebied?
Herkenbaar. Ik was bijna gestopt met mijn magnesium na een week omdat ik niks merkte, blij dat ik het niet deed want na een week of drie sliep ik echt dieper.