← Terug
In welke volgorde neem je je supplementen?
Sinds een paar weken ben ik begonnen met een paar Organico producten en nu twijfel ik over de volgorde. Ik neem op dit moment magnesium, krill olie en een schepje green juice. Maakt het uit wat ik eerst neem?
Ik merk dat ik soms alles door elkaar gooi en dan vraag ik me af of ik er wel genoeg uithaal. Hebben jullie een vaste routine die werkt? Benieuwd hoe jullie dit aanpakken.
Reageer
Log in om te reageren.
ria.vd.berg20 dagen geleden
Ik doe green juice altijd 's ochtends als eerste, dan magnesium in de avond en de krill olie bij de lunch met eten. Vooral de krill olie neemt je lichaam beter op met een maaltijd erbij.
KatjaCallens19 dagen geleden
Mooi samengevat Ria. Saskia, zo zou ik het ook doen: het schepje green juice in de ochtend, magnesium in de avond, en vetoplosbare dingen zoals krill olie bij een maaltijd. Maak je niet te druk om de perfecte volgorde, je routine volhouden is het allerbelangrijkst.