In welke volgorde neem je je supplementen? Ik raak de draad kwijt
Reageer
Log in om te reageren.
Ik heb een pillendoosje met vakjes voor de hele week, klinkt oubollig maar het is mijn redding. 's Ochtends en 's avonds een vakje, klaar. Sinds ik dat doe vergeet ik niks meer.
Zo'n doosje gebruik ik ook al jaren. Het kost even een momentje op zondag om het te vullen, maar daarna heb je er de hele week rust van.
Fijn dat je er serieus mee bezig bent Yvonne. Voor de meeste dingen maakt het moment niet enorm veel uit, behalve magnesium, dat neem je het best in de avond vanwege de ontspannende werking. Probiotica en omega-3 doe je prima bij het ontbijt. Ik schreef hier wat uitgebreider over in dit artikel over opname en timing.
Dankjewel Katja, dit helpt echt. Ik ga de magnesium naar de avond verschuiven en de rest bij het ontbijt houden. Klinkt meteen een stuk overzichtelijker.