← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door yvonne.19826 dagen geleden

In welke volgorde neem je je supplementen? Ik raak de draad kwijt

Sinds een maand ben ik wat serieuzer met supplementen bezig en ik merk dat ik het overzicht kwijtraak. Ik heb nu magnesium, probiotica en omega-3 in huis, maar ik gooi het eigenlijk lukraak door elkaar. Soms neem ik alles 's ochtends, soms vergeet ik de helft. Doen jullie dat op vaste momenten? En maakt het echt uit of je iets 's ochtends of 's avonds neemt? Ik hoor het graag, want ik wil er wel het maximale uithalen nu ik er toch geld aan uitgeef.
3
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.19756 dagen geleden

Ik heb een pillendoosje met vakjes voor de hele week, klinkt oubollig maar het is mijn redding. 's Ochtends en 's avonds een vakje, klaar. Sinds ik dat doe vergeet ik niks meer.

wilma.b5 dagen geleden

Zo'n doosje gebruik ik ook al jaren. Het kost even een momentje op zondag om het te vullen, maar daarna heb je er de hele week rust van.

KatjaCallens6 dagen geleden

Fijn dat je er serieus mee bezig bent Yvonne. Voor de meeste dingen maakt het moment niet enorm veel uit, behalve magnesium, dat neem je het best in de avond vanwege de ontspannende werking. Probiotica en omega-3 doe je prima bij het ontbijt. Ik schreef hier wat uitgebreider over in dit artikel over opname en timing.

yvonne.19825 dagen geleden

Dankjewel Katja, dit helpt echt. Ik ga de magnesium naar de avond verschuiven en de rest bij het ontbijt houden. Klinkt meteen een stuk overzichtelijker.