← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door femke.19671 maanden geleden

Kan ik krill olie en kurkuma tegelijk nemen?

Ik ben net begonnen met Superba Krill Olie voor mijn knieen en ik gebruik al een tijdje Turbo Kurkuma. Nu twijfel ik of dat niet dubbelop is, want allebei worden ze genoemd bij gewrichten. Neem ik ze best samen bij het ontbijt of verdeel ik ze over de dag? En merkt iemand hier echt verschil als je de twee combineert, of kan ik net zo goed bij een van de twee blijven?
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

astrid.19751 maanden geleden

Ik gebruik die twee al bijna twee jaar samen. Dubbelop vind ik het niet, ze doen bij mij iets anders. De kurkuma merk ik vooral in mijn handen en polsen, de krill meer in mijn knieen en heupen.

piet.k1 maanden geleden

Bij mij is het net omgekeerd, ik merk de kurkuma juist in mijn knieen. Wel pas na een week of zes hoor, in het begin dacht ik dat het niks deed.

KatjaCallens1 maanden geleden

Je kunt ze prima samen nemen Femke, ze bijten elkaar niet. Wat ik zelf doe is de krill bij het ontbijt en de kurkuma bij de warme maaltijd, gewoon omdat allebei beter opgenomen worden bij een maaltijd met wat vet erin. Geef het zes tot acht weken voor je oordeelt, gewrichten reageren traag. Over hoe die twee op ontstekingen inwerken schreef ik hier meer: chronische ontstekingen, wat is het en hoe stop je het.

femke.19671 maanden geleden

Dank je Katja, dat over die maaltijd met vet wist ik niet. Ik nam de krill nu bij mijn ontbijt met alleen fruit, dat verklaart misschien waarom ik weinig merk. Ik schuif hem naar mijn boterham met kaas.