← Terug
Krill Olie op lege maag?
Ik ben net begonnen met Superba Krill en vraag me af of ik die beter bij het ontbijt kan nemen of mag het ook op een lege maag? Wil het maximale eruit halen.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Niels, het is het beste om Krill Olie bij een maaltijd te nemen, liefst bij het ontbijt of de lunch. De vetzuren worden dan beter opgenomen en je voorkomt een visachtige nasmaak. Hier vind je meer over de voordelen van krillolie.
anouk.19881 maanden geleden
Ik neem mijn krill olie altijd bij het ontbijt, werkt perfect. Op een lege maag kreeg ik er een beetje last van.
niels.vd1 maanden geleden
Dankjewel voor de tip, dan doe ik dat ook!