← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door bregje.197421 dagen geleden

Kan ik Turbo Kurkuma en Turbo Probiotica tegelijk nemen?

Ik ben net begonnen met de Turbo Probiotica voor mijn buik en ik neem al een tijdje de Turbo Kurkuma voor mijn knieen. Nu vroeg ik me af of ik ze allebei tegelijk in de ochtend kan nemen, of dat ze elkaar in de weg zitten. Ik wil vooral niet dat de een de ander minder goed laat werken. Iemand ervaring hiermee? Nemen jullie alles in een keer of juist verspreid over de dag?
3
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens21 dagen geleden

Fijne vraag Bregje. Je kunt de Turbo Kurkuma en de Turbo Probiotica prima samen in de ochtend nemen, ze zitten elkaar niet in de weg. Allebei twee per dag, gewoon bij je ontbijt. Als je merkt dat je maag gevoelig is, kun je de probiotica ook naar de avond schuiven. Ik schreef eerder waar je bij probiotica op moet letten: 7 redenen waarom je als vrouw probiotica nodig hebt.

bregje.197420 dagen geleden

Dankjewel Katja, dat stelt me gerust. Ik doe ze dan gewoon samen in de ochtend en let even op mijn maag.

thea.195820 dagen geleden

Ik neem ze al maanden allebei tegelijk bij het ontbijt en heb er nooit last van gehad. Werkt voor mij prima zo.

mandy.198019 dagen geleden

Ik doe precies hetzelfde als jij en heb geen enkel probleem. Geef de probiotica wel even de tijd, bij mij duurde het een paar weken.