← Terug
Kurkuma bij gewrichtspijn: hoelang duurde het bij jullie?
Ik ben 3 weken bezig met Turbo Kurkuma (2 capsules per dag). Voel nog niet heel veel verschil in mijn knieën. Is dat normaal? Hoelang duurde het bij jullie voordat je verbetering merkte?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens2 maanden geleden
Heel normaal Wilma! Bij gewrichtspijn duurt het meestal 4-6 weken voordat je echt verschil merkt. De curcumine moet zich opbouwen in je lichaam. Geef het nog 2-3 weken en let op kleine verbeteringen: minder stijf 's ochtends, makkelijker traplopen. Meer info: De kracht van curcumine tegen artritis
wilma.bakker1 maanden geleden
Bedankt Katja! Dan geef ik het nog even de tijd. Die link ga ik lezen.
anja.de.boer2 maanden geleden
Bij mij duurde het 5 weken. Daarna ineens: oh, ik heb vandaag geen pijn! Doorzetten is het devies.
robvdlinden1 maanden geleden
Ik merkte na 3 weken al iets in mijn handen (minder stijf). Knieën duurde bij mij langer, zo'n 6-7 weken.