← Terug
Mag je kurkuma nemen bij maagklachten?
Ik heb een gevoelige maag en heb soms last van brandend maagzuur. Ik hoor zoveel goeds over Turbo Kurkuma maar ben bang dat het mijn maag irriteert. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik het beter bij het eten nemen?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goede vraag, Greetje! Turbo Kurkuma is over het algemeen goed verdraagbaar, maar bij een gevoelige maag raad ik aan om het altijd bij of na het eten te nemen, nooit op een lege maag. Begin eventueel met 1 capsule per dag en bouw op naar 2. Curcumine kan zelfs helpen bij maagklachten doordat het ontstekingsremmend werkt. Meer lezen: hoe kurkuma kan bijdragen aan een gezonde spijsvertering 💛
diny.19531 maanden geleden
Ik heb ook een gevoelige maag en neem het altijd na het avondeten. Geen enkel probleem mee!
greetje.19551 maanden geleden
Fijn om te horen! Dan ga ik het ook na het eten proberen. Bedankt!