Losse supplementen of toch een multivitamine? Waarom ik kies voor gericht aanvullen
Reageer
Log in om te reageren.
Ik heb jaren een multi genomen omdat het makkelijk leek, maar ik merkte er eerlijk gezegd nooit iets van. Sinds ik gericht mijn Turbo Magnesium neem voor mijn slaap voel ik pas echt verschil. Jouw uitleg over die kleine hoeveelheden verklaart denk ik waarom.
Precies dat, Coby. Een multi is een beetje van alles en daardoor vaak te weinig van het belangrijke. Fijn dat je met de magnesium wel verschil merkt. Neem je hem in de avond?
Ik vind het lastig te weten wat ik nu echt nodig heb. Ik neem alleen mijn green juice in de ochtend, een schepje door water, maar verder durf ik niet goed te kiezen. Hoe weet je waar je moet beginnen?
Goede vraag, Marijke. Ik zou beginnen bij waar je het meeste last van hebt: slaap, energie of spijsvertering. Bouw rustig op met een ding tegelijk. De green juice als basis is trouwens een prima start. Over hoe je een tekort herkent schreef ik dit stuk.
Even iets anders tussendoor: welkom in de community, Esther! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je verhaal te delen of vragen te stellen, we helpen je graag op weg.
Ik doe het net andersom als vroeger. Eerst een multi, nu los. Mijn Turbo Probiotica en mijn green juice zijn mijn vaste basis, de rest wissel ik af per seizoen. Werkt voor mij veel logischer.